Cumu identificà un generatore diesel ricondizionatu

Nta l'ultimi anni, assai imprese piglianu u generatore cum'è un impurtante fornimentu di energia in standby, cusì parechje imprese anu una seria di prublemi quandu compranu generatori diesel.Perchè ùn capiscu micca, possu cumprà una macchina d'occasione o una macchina rinnuvata.Oghje, spiegheraghju cumu identificà una macchina rinnuvata

1. Per a pittura nantu à a macchina, hè assai intuitive per vede s'ellu a macchina hè rinnuvata o ripintata;giniralmenti, u vernice uriginale nantu à a macchina hè relativamente uniforme è ùn ci hè micca segnu di flussu d'oliu, è hè chjaru è rinfrescante.

2. Etichette, in generale micca ristrutturate etichette di a machina sò appiccicati in u locu à un tempu, ùn ci sarà micca sensu di esse elevatu, è tutte e etichette sò cuparti senza pittura.U tubu di a linea, a tappa di u cisterna d'acqua è a tappa di l'oliu sò generalmente assemblate è testate prima chì u tubu di linea di cuntrollu hè dispostu quandu si assemble u generatore.Se a tappa d'oliu hà una marca d'oliu nera evidenti, u mutore hè suspettatu per esse rinnuvatu.In generale, a nova tappa di u cisterna d'acqua di a tappa di u cisterna d'acqua hè assai pulita, ma s'ellu hè una macchina usata, a tappa di u cisterna d'acqua in generale averà marchi gialli.

3. Se l'oliu di u mutore hè un mutore diesel novu, i parti internu sò tutti novi.L'oliu di u mutore ùn sarà micca neru dopu parechje volte di guida.S'ellu hè un mutore diesel chì hè stata utilizata per un periudu di tempu, l'oliu diventerà neru dopu avè guidatu per uni pochi di minuti dopu à cambià u novu oliu di mutore.


Tempu di Postu: 17-Nov-2020