Cumu identificà un gruppu di generatori diesel ricondizionati

In l'ultimi anni, parechje imprese anu pigliatu u gruppu elettrogenu cum'è una fonte d'alimentazione di riserva impurtante, dunque parechje imprese averanu una seria di prublemi quandu compranu gruppi elettrogeni diesel. Perchè ùn capiscu micca, possu cumprà una macchina di seconda manu o una macchina ricondizionata. Oghje, spiegheraghju cumu identificà una macchina ricondizionata.

1. Per a pittura di a macchina, hè assai intuitivu di vede s'ella hè stata rinnuvata o ridipinta; in generale, a pittura originale di a macchina hè relativamente uniforme è ùn ci hè micca segnu di flussu d'oliu, è hè chjara è rinfrescante.

2. L'etichette, generalmente micca l'etichette di e macchine ricondizionate, sò attaccate in u locu in una volta, ùn ci serà micca a sensazione di esse state alzate, è tutte l'etichette sò cuperte senza pittura. U tubu di linea, u coperchio di u serbatoi d'acqua è u coperchio di l'oliu sò generalmente assemblati è testati prima di mette in opera u tubu di linea di cuntrollu quandu si assembla u gruppu generatore. Se u coperchio di l'oliu hà una marca d'oliu nera evidente, si suspetta chì u mutore sia statu ricondizionatu. In generale, u coperchio di u serbatoi d'acqua novu di zecca hè assai pulitu, ma s'ellu hè una macchina usata, u coperchio di u serbatoi d'acqua avarà generalmente marchi gialli.

3. S'ellu si usa un oliu di mutore diesel novu di zecca, i cumpunenti interni sò tutti novi. L'oliu di u mutore ùn diventerà micca neru dopu à parechje volte di guida. S'ellu si tratta di un mutore diesel chì hè statu utilizatu per un certu periodu di tempu, l'oliu diventerà neru dopu avè guidatu per uni pochi di minuti dopu avè cambiatu l'oliu di u mutore novu.


Data di publicazione: 17 di nuvembre di u 2020

SEGUITECI

Per infurmazioni nantu à i prudutti, a cuuperazione di l'agenzia è di l'OEM, è assistenza di serviziu, ùn esitate micca à cuntattà ci.

Inviu