Parechji utilizatori abitualmente abbassanu a temperatura di l'acqua quandu operanu generatori diesel.Ma questu hè sbagliatu.Se a temperatura di l'acqua hè troppu bassa, avarà i seguenti effetti avversi nantu à i gruppi di generatori diesel:
1. Temperature troppu bassu pruvucarà deterioramentu di e cundizioni di combustione di diesel in u cilindru, poveru atomizazione di carburante, è aggravate i danni di cuscinetti di crankshaft, anelli di pistone è altre parti, è ancu riduce l'ecunumia è a praticità di l'unità.
2. Una volta u vapuri d'acqua dopu à a combustione condensate nantu à u muru di u cilindru, pruvucarà a corrosione di metalli.
3. Burning fuel diesel pò dilute l'oliu di u mutore è riduce l'effettu di lubricazione di l'oliu di u mutore.
4. Se u carburante brusgia incompletamente, formarà gum, marmellate l'anellu di pistone è a valvula, è a pressione in u cilindru diminuirà quandu a cumpressione finisci.
5. A temperatura di l'acqua troppu bassa pruvucarà a temperatura di l'oliu per diminuisce, rende l'oliu viscosu è fluidu chì diventerà poviru, è a quantità di oliu pompata da a pompa di l'oliu diminuirà ancu, chì hà da risultatu in un fornimentu d'oliu insufficiente per u generatore, è u distaccu trà i cuscinetti crankshaft sarà dinù diventa più chjuca, chì ùn hè micca favurevuli à lubrication.
Dunque, Mamo Power suggerenu chì quandu operanu u gen-set diesel, a temperatura di l'acqua deve esse stabilita in stretta cunfurmità cù i requisiti, è a temperatura ùn deve esse abbassata in cieca, per ùn impedisce u funziunamentu normale di u gen-set. causanu malfunzionamentu.
Tempu di Postu: 05-Jan-2022