A scarsità mundiale di risorse energetiche o di furnimentu d'energia hè sempre più seria. Parechje cumpagnie è individui sceglienu di cumpràgruppi elettrogeni dieselper a generazione di energia per alleviare e restrizioni di pruduzzione è di vita causate da a mancanza di energia. Cum'è parte impurtante di u gruppu generatore, l'alternatori AC senza spazzole ghjocanu un rolu impurtante quandu si cunsidereghja a scelta di gruppi elettrogeni diesel. Quì sottu sò l'indicatori elettrichi impurtanti di l'alteratori AC senza spazzole:
1. Sistema d'eccitazione. U sistema d'eccitazione di l'alternatore mainstream d'alta qualità in a fase recente hè generalmente dotatu di un regulatore di tensione automaticu (AVR in breve), è u statore ospitante furnisce energia à u statore di l'eccitatore attraversu l'AVR. A putenza di uscita di u rotore di l'eccitatore hè trasmessa à u rotore di u mutore principale attraversu un raddrizzatore à onda piena trifase. A maiò parte di a velocità di regulazione di a tensione in statu stazionariu di tutti l'AVR hè ≤1%. L'eccellenti AVR anu ancu parechje funzioni cum'è u funziunamentu in parallelu, a prutezzione à bassa frequenza è a regulazione di a tensione esterna.
2. Isolamentu è verniciatura. U gradu d'isolamentu di l'alternatori di alta qualità hè generalmente "H". Tutte e so parte sò fatte di materiali sviluppati apposta è impregnate cù un prucessu speciale, per furnisce una garanzia per u funziunamentu in l'ambiente.
3. Avvolgimentu è prestazioni elettriche. U statore di l'alternatore di alta qualità serà laminatu cù piastre d'acciaio laminate à fretu cù alta permeabilità magnetica, avvolgimenti à doppia impilamentu, struttura forte è bone prestazioni d'isolamentu.
4. Interferenza telefonica. THF (cum'è definitu da BS EN 600 34-1) hè menu di 2%. TIF (cum'è definitu da NEMA MG1-22) hè menu di 50
5. Interferenza radio. I dispusitivi senza spazzole di alta qualità è l'AVR assicureranu interferenze minime durante a trasmissione radio. Se necessariu, pò esse installatu un dispositivu di soppressione RFI supplementu.
Data di publicazione: 14 dicembre 2021