Recentemente, ci hè stata una nutizia di classe mundiale in u campu di i motori cinesi. Weichai Power hà creatu u primu generatore diesel cù una efficienza termica superiore à u 50% è chì hà una applicazione cummerciale in u mondu.
Micca solu l'efficienza termica di u corpu di u mutore hè più di 50%, ma pò ancu risponde facilmente à i requisiti naziunali di emissioni VI / Euro VI è realizà una pruduzzione di massa à grande scala. I giganti stranieri cum'è i motori diesel Mercedes Benz, Volvo, Cummins di u listessu livellu di efficienza sò sempre in fase di laburatoriu, è cù un dispositivu di recuperu di u calore di scarto. Per fà stu mutore, Weichai hà investitu 5 anni, 4,2 miliardi è migliaia di persunale di R & S. Hè statu un seculu è mezu dapoi u 1876 chì l'efficienza termica di i principali motori diesel in u mondu hè aumentata da 26% à 46%. Parechji di i veiculi à benzina di a nostra famiglia ùn anu micca superatu u 40% finu à avà.
L'efficienza termica di 40% significa chì u 40% di l'energia di carburante di u mutore hè cunvertita in u travagliu di uscita di l'alberu motore. In altre parole, ogni volta chì si preme u pedale di l'acceleratore, circa u 60% di l'energia di carburante hè sprecata. Quessi 60% sò tutti i tipi di perdite inevitabili.
Dunque, più alta hè l'efficienza termica, menu hè u cunsumu di carburante, più significativu hè l'effettu di u risparmiu energeticu è di a riduzione di l'emissioni.
L'efficienza termica di u mutore diesel pò facilmente superà u 40% è sforzassi di ghjunghje à u 46%, ma hè guasi u limitu. Più in là, ogni ottimizazione di 0,1% deve fà grandi sforzi.
Per creà stu mutore cù una efficienza termica di 50,26%, a squadra di R&D di Weichai hà riprogettatu u 60% di e migliaia di pezzi di u mutore.
Calchì volta a squadra pò migliurà l'efficienza termica solu di 0,01% senza dorme per parechji ghjorni. Certi circadori sò cusì disperati chì anu bisognu di l'aiutu di un psicologu. In questu modu, a squadra hà pigliatu ogni aumentu di 0,1 di l'efficienza termica cum'è un nodu, hà accumulatu un pocu, è hà spintu forte. Certi dicenu chì hè necessariu pagà un prezzu cusì altu per u prugressu. Hà sensu questu 0,01%? Iè, hà sensu, a dipendenza esterna cinese da u petroliu hè di 70,8% in u 2019.
Frà elli, u mutore à combustione interna (mutore diesel + mutore à benzina) cunsuma u 60% di u cunsumu tutale di petroliu di a Cina. Basatu annantu à u livellu attuale di l'industria di 46%, l'efficienza termica pò esse aumentata à u 50%, è u cunsumu di diesel pò esse riduttu di l'8%. Attualmente, i motori diesel pesanti di a Cina ponu esse aghjurnati à 10,42 milioni di tunnellate à l'annu, ciò chì pò risparmià 10,42 milioni di tunnellate di diossidu di carbonu. 33,32 milioni di tunnellate, equivalenti à un quintu di a pruduzzione tutale di diesel di a Cina in u 2019 (166,38 milioni di tunnellate).
Data di publicazione: 27 di nuvembre di u 2020