I vantaghji di l'installazione di motori à magneti permanenti nantu à i gruppi elettrogeni diesel

Chì ci hè di male à installà oliu di mutore à magneti permanenti nantu à un gruppu generatore diesel?
1. Struttura simplice. U generatore sincronu à magneti permanenti elimina a necessità di avvolgimenti d'eccitazione è anelli è spazzole cullettrici problematiche, cù una struttura simplice è costi di trasfurmazione è assemblaggio ridutti.
2. Dimensione chjuca. L'usu di magneti permanenti di terre rare pò aumentà a densità magnetica di u spaziu d'aria è aumentà a velocità di u generatore à u valore ottimale, riducendu cusì significativamente u vulume di u mutore è migliurendu u rapportu putenza/massa.
3. Alta efficienza. Per via di l'eliminazione di l'elettricità d'eccitazione, ùn ci sò perdite d'eccitazione o perdite di attritu o di cuntattu trà l'anelli di cullezzione di spazzole. Inoltre, cù l'anelli stretti, a superficia di u rotore hè liscia è a resistenza à u ventu hè chjuca. In paragone cù u generatore sincronu d'eccitazione AC à polu saliente, a perdita tutale di un generatore sincronu à magneti permanenti cù a stessa putenza hè circa 15% più chjuca.
4. A velocità di regulazione di a tensione hè chjuca. A permeabilità magnetica di i magneti permanenti in un circuitu magneticu à asse drittu hè assai chjuca, è a reattanza di reazione di l'armatura à asse direttu hè assai più chjuca di quella di un generatore sincronu eccitatu elettricamente, dunque a so velocità di regulazione di a tensione hè ancu più chjuca di quella di un generatore sincronu eccitatu elettricamente.
5. Alta affidabilità. Ùn ci hè micca avvolgimentu d'eccitazione nantu à u rotore di un generatore sincronu à magneti permanenti, è ùn ci hè bisognu d'installà un anellu cullettore nantu à l'arburu di u rotore, dunque ùn ci sò micca serie di difetti cum'è cortu circuitu d'eccitazione, circuitu apertu, danni à l'insulazione è cattivu cuntattu di l'anellu cullettore di spazzole chì esistenu in i generatori eccitati elettricamente. Inoltre, per via di l'usu di l'eccitazione à magneti permanenti, i cumpunenti di i generatori sincroni à magneti permanenti sò menu numerosi di quelli di i generatori sincroni eccitati elettricamente generali, cù una struttura simplice è un funziunamentu affidabile.
6. Impedisce l'interferenza mutuale cù altri apparecchi elettrici. Perchè quandu un generatore diesel genera elettricità fendu un travagliu, pruducerà un certu campu magneticu, dunque ci serà un campu magneticu intornu à tuttu u generatore diesel. À questu puntu, se un convertitore di frequenza o un altru apparecchiu elettricu chì genera ancu un campu magneticu hè utilizatu intornu à u generatore diesel, causerà interferenze mutuali è danni à u generatore diesel è à altri apparecchi elettrici. Parechji clienti anu digià scontru sta situazione. Di solitu, i clienti pensanu chì u generatore diesel hè rottu, ma ùn hè micca. Se un mutore à magneti permanenti hè installatu nantu à u generatore diesel in questu mumentu, stu fenomenu ùn si verificarà micca.
U generatore di putenza MAMO vene cun una macchina à magneti permanenti di serie per i generatori sopra i 600 kW. I clienti chì ne anu bisognu in menu di 600 kW ponu ancu fà la. Per infurmazioni dettagliate, cunsultate u direttore cummerciale currispundente.

gruppi elettrogeni diesel


Data di publicazione: 22 d'aprile di u 2025

SEGUITECI

Per infurmazioni nantu à i prudutti, a cuuperazione di l'agenzia è di l'OEM, è assistenza di serviziu, ùn esitate micca à cuntattà ci.

Inviu