Principali differenze tecniche trà i gruppi elettrogeni d'alta tensione è di bassa tensione

Un gruppu elettrogenu hè generalmente custituitu da un mutore, un generatore, un sistema di cuntrollu cumpletu, un sistema di circuitu d'oliu è un sistema di distribuzione di putenza. A parte di putenza di u gruppu elettrogenu in u sistema di cumunicazione - mutore diesel o mutore à turbina à gas - hè basicamente a stessa per l'unità d'alta pressione è di bassa pressione; A cunfigurazione è u vulume di carburante di u sistema d'oliu sò principalmente ligati à a putenza, dunque ùn ci hè micca una differenza significativa trà l'unità d'alta è di bassa pressione, dunque ùn ci hè micca una differenza in i requisiti per i sistemi di aspirazione è di scaricu d'aria di l'unità chì furniscenu u raffreddamentu. E differenze di parametri è prestazioni trà i gruppi elettrogeni d'alta tensione è i gruppi elettrogeni di bassa tensione si riflettenu principalmente in a parte di u generatore è in a parte di u sistema di distribuzione.

1. Differenze di vulume è di pesu

I gruppi elettrogeni d'alta tensione utilizanu generatori d'alta tensione, è l'aumentu di u livellu di tensione rende i so requisiti d'isolamentu più alti. Currispundentementi, u vulume è u pesu di a parte di u generatore sò più grandi di quelli di l'unità à bassa tensione. Dunque, u vulume è u pesu tutale di u corpu di un gruppu elettrogenu di 10kV sò ligeramente più grandi di quelli di un'unità à bassa tensione. Ùn ci hè micca differenza significativa in l'aspettu, eccettu per a parte di u generatore.

2. Differenze in i metudi di messa à terra

I metudi di messa à terra neutra di i dui gruppi elettrogeni sò diffirenti. L'avvolgimentu di l'unità 380V hè cunnessu à stella. In generale, u sistema di bassa tensione hè un sistema di messa à terra diretta à puntu neutru, dunque u puntu neutru cunnessu à stella di u generatore hè impostu per esse estraibile è pò esse messu à terra direttamente quandu hè necessariu. U sistema 10kV hè un sistema di messa à terra di piccula corrente, è u puntu neutru ùn hè generalmente micca messu à terra o messu à terra per via di a resistenza di messa à terra. Dunque, paragunatu à l'unità di bassa tensione, l'unità 10kV richiedenu l'aghjunta di apparecchiature di distribuzione di u puntu neutru cum'è armadi di resistenza è armadi di cuntatturi.

3. Differenze in i metudi di prutezzione

I gruppi elettrogeni d'alta tensione generalmente richiedenu l'installazione di una prutezzione di rottura rapida di corrente, una prutezzione di sovraccaricu, una prutezzione di messa à terra, ecc. Quandu a sensibilità di a prutezzione di rottura rapida di corrente ùn risponde micca à i requisiti, pò esse installata una prutezzione differenziale longitudinale.

Quandu si verifica un difettu di messa à terra durante u funziunamentu di un generatore d'alta tensione, questu pone un periculu significativu per a sicurezza di u persunale è di l'attrezzatura, dunque hè necessariu installà una prutezzione da i difetti di messa à terra.

U puntu neutru di u generatore hè messu à terra per mezu di una resistenza. Quandu si verifica un difettu di messa à terra monofase, a corrente di difettu chì scorre per u puntu neutru pò esse rilevata, è a prutezzione di scattu o di spegnimentu pò esse ottenuta per mezu di a prutezzione di u relè. U puntu neutru di u generatore hè messu à terra per mezu di una resistenza, chì pò limità a corrente di difettu in a curva di danni permessa di u generatore, è u generatore pò funziunà cù difetti. Per mezu di a resistenza di messa à terra, i difetti di messa à terra ponu esse rilevati efficacemente è l'azzioni di prutezzione di u relè ponu esse guidate. In paragone cù l'unità à bassa tensione, i gruppi elettrogeni à alta tensione richiedenu l'aggiunta di apparecchiature di distribuzione di u puntu neutru cum'è armadi di resistenza è armadi di contattori.

Se necessariu, una prutezzione differenziale deve esse installata per i gruppi elettrogeni d'alta tensione.

Furnisce una prutezzione differenziale di corrente trifase nantu à l'avvolgimentu di u statore di u generatore. Installendu trasformatori di corrente à i dui terminali in uscita di ogni bobina in u generatore, a differenza di corrente trà i terminali in entrata è in uscita di a bobina hè misurata per determinà a cundizione d'isolamentu di a bobina. Quandu si verifica un cortu circuitu o una messa à terra in duie o trè fasi, a corrente di difettu pò esse rilevata in i dui trasformatori, pruteggendu cusì.

4. Differenze in i cavi di uscita

Sottu à u listessu livellu di capacità, u diametru di u cavu di uscita di l'unità d'alta tensione hè assai più chjucu chè quellu di l'unità di bassa tensione, dunque i requisiti d'occupazione di spaziu per i canali di uscita sò più bassi.

5. Differenze in i Sistemi di Cuntrollu di l'Unità

U sistema di cuntrollu di l'unità di bassa tensione pò generalmente esse integratu da un latu di a sezione di u generatore nantu à u corpu di a macchina, mentre chì l'unità di alta tensione generalmente richiedenu una scatula di cuntrollu di l'unità indipendente da esse disposta separatamente da l'unità per via di prublemi di interferenza di signale.

6. Differenze in i requisiti di mantenimentu

I requisiti di mantenimentu per l'unità generatrici d'alta tensione in vari aspetti cum'è u sistema di circuitu d'oliu è u sistema di aspirazione è di scaricu d'aria sò equivalenti à quelli di l'unità à bassa tensione, ma a distribuzione di putenza di l'unità hè un sistema d'alta tensione, è u persunale di mantenimentu deve esse dotatu di permessi di travagliu d'alta tensione.


Data di publicazione: 9 di maghju di u 2023

SEGUITECI

Per infurmazioni nantu à i prudutti, a cuuperazione di l'agenzia è di l'OEM, è assistenza di serviziu, ùn esitate micca à cuntattà ci.

Inviu