Note chjave per l'installazione di gruppi elettrogeni diesel à u secondu pianu

Gruppi elettrogeni diesel
Recentemente, in risposta à scenarii induvegruppi elettrogeni dieselanu bisognu di esse stallati à u secondu pianu in certi prughjetti, per assicurà a qualità di l'installazione di l'equipaggiu, a sicurezza operativa è a stabilità di l'ambiente circundante, u dipartimentu tecnicu di a cumpagnia hà riassuntu e precauzioni principali basate annantu à anni di sperienza in pratica d'ingegneria, furnendu una guida tecnica prufessiunale per l'implementazione di prughjetti pertinenti.
Cum'è impurtante equipaggiamentu di alimentazione d'emergenza, l'ambiente d'installazione è e specifiche di custruzzione digruppi elettrogeni dieselaffettanu direttamente l'affidabilità operativa. In paragone cù l'installazione à u pianterrenu, l'installazione à u secondu pianu hè più affettata da fattori cum'è e cundizioni di carica, a dispusizione spaziale, a trasmissione di vibrazioni, è u scaricu di fumu è a dissipazione di u calore. Un cuntrollu strettu hè necessariu in tuttu u prucessu, da a pre-preparazione à a post-accettazione.

I. Pre-preparazione: Pone una basa solida per l'installazione

1. Ispezione Speciale di a Capacità di Carica di u Pavimentu

A premessa fundamentale di l'installazione à u secondu pianu hè di assicurà chì a capacità portante di u pianu risponde à i requisiti di l'equipaggiu. Quandu un gruppu generatore diesel hè in funzione, include u so propiu pesu, u pesu di u carburante è u caricu di vibrazione operativa. Hè necessariu realizà inseme una prova di portata nantu à u pianu di a zona d'installazione cù l'unità di cuncepimentu architettonicu in anticipu. Cuncentratevi nantu à a verificazione di i dati di portata nominali di u pianu, richiedendu chì a capacità portante di a superficia d'installazione ùn sia micca inferiore à 1,2 volte u pesu tutale di l'equipaggiu (cumprese l'unità, u serbatu di carburante, a fundazione, ecc.). Se necessariu, hè necessariu un trattamentu di rinforzu di u pianu, cum'è l'aghjunta di travi portanti è a posa di piastre d'acciaio portanti, per eliminà i periculi strutturali per a sicurezza.

2. Pianificazione razionale di u spaziu d'installazione

Pianificate razionalmente a pusizione d'installazione di l'unità in cumbinazione cù e caratteristiche di a disposizione spaziale di u secondu pianu. Hè necessariu assicurà a distanza di sicurezza trà l'unità è u muru è altri equipaggiamenti: a distanza da u latu sinistro à u muru ùn hè micca menu di 1,5 metri, a distanza da u latu drittu è a parte posteriore à u muru ùn hè micca menu di 0,8 metri, è a distanza da a superficia di funziunamentu frontale à u muru ùn hè micca menu di 1,2 metri, ciò chì hè cunveniente per a manutenzione, u funziunamentu è a dissipazione di u calore di l'equipaggiamenti. À u listessu tempu, riservate i canali di sollevamentu di l'equipaggiamenti per assicurà chì l'unità possa esse trasportata senza intoppi da u primu pianu à a zona d'installazione à u secondu pianu. A larghezza, l'altezza di u canale è a capacità portante di e scale devenu currisponde à a dimensione è à u pesu di l'unità.

3. Selezzione di l'attrezzatura adattata à i scenarii

Priurità à a selezzione di mudelli d'unità compatti è ligeri per riduce a pressione nantu à a capacità portante di u pianu cù a premessa di risponde à i bisogni di alimentazione elettrica. À u listessu tempu, cunsiderendu chì e cundizioni di ventilazione in u spaziu di u secondu pianu ponu esse limitate, hè necessariu selezziunà unità cù eccellenti prestazioni di dissipazione di u calore o pianificà in anticipu dispositivi di dissipazione di u calore supplementari; per i prublemi di trasmissione di vibrazioni, si ponu preferisce unità à bassa vibrazione, è si ponu equipà accessori di riduzione di vibrazioni ad alta efficienza.
Gruppi elettrogeni diesel

II. Prucessu di custruzzione: cuntrollu strettu di i ligami chjave

1. Installazione di u Sistema di Riduzione di Vibrazioni è Rumore

A vibrazione generata da u funziunamentu di u gruppu elettrogenu diesel hè prubabile di esse trasmessa à u pianu inferiore attraversu u pianu, causendu inquinamentu acusticu è danni strutturali. Durante l'installazione, i dispositivi prufessiunali di riduzione di vibrazioni, cum'è i cuscinetti di isolamentu di vibrazioni in gomma è l'isolatori di vibrazioni à molla, devenu esse aghjunti trà a basa di l'unità è u pianu. A selezzione di l'isolatori di vibrazioni deve currisponde à u pesu di l'unità è à a frequenza di vibrazione, è devenu esse distribuiti uniformemente in i punti di supportu di a basa. À u listessu tempu, devenu esse aduttate cunnessione flessibili trà l'unità è u tubu di scaricu di fumu, u tubu di l'oliu, u cavu è altre parti di cunnessione per riduce a trasmissione di vibrazioni.

2. Disposizione standard di u sistema di scaricu di fumu

L'installazione di u sistema di scaricu di fumu hà un impattu direttu nantu à l'efficienza di u funziunamentu di l'equipaggiu è a sicurezza ambientale. Per l'installazione à u secondu pianu, hè necessariu pianificà razionalmente a direzzione di u tubu di scaricu di fumu, minimizà a lunghezza di u tubu è riduce u numeru di gomiti (micca più di 3 gomiti) per evità una resistenza eccessiva à u scaricu causata da tubi troppu longhi. U tubu di scaricu di fumu deve esse fattu di materiali resistenti à alte temperature è à a corrosione, è u stratu esternu deve esse avvoltu cù cuttone isolante termicu per impedisce chì e scottature à alte temperature è a diffusione di u calore affettinu l'ambiente circundante. L'uscita di u tubu deve estendersi à l'esternu è esse più alta di u tettu o luntanu da porte è finestre per evità u refluxu di fumu in a stanza o chì affetti i residenti circundanti.

3. Garanzia di i sistemi di carburante è di raffreddamentu

U serbatoiu di carburante deve esse stallatu luntanu da e fonti di focu è di calore. Hè cunsigliatu d'utilizà serbatoi di carburante antideflagranti, è una distanza sicura deve esse mantenuta trà u serbatoiu di carburante è l'unità. A cunnessione di u tubu d'oliu deve esse ferma è sigillata per impedisce perdite di carburante. Una attenzione particulare deve esse prestata à a fissazione di u serbatoiu di carburante durante l'installazione à u secondu pianu per evità u spustamentu di u serbatoiu di carburante causatu da e vibrazioni di l'unità. Per u sistema di raffreddamentu, se si usa un'unità raffreddata à aria, hè necessariu assicurà una bona ventilazione in a zona d'installazione; se si usa un'unità raffreddata à acqua, hè necessariu urganizà razionalmente a tubazione di l'acqua di raffreddamentu per assicurà un flussu d'acqua senza ostaculi, è piglià misure antigelo è antiperdite.

4. Disposizione Standard di Circuiti Elettrici

L'installazione di i circuiti elettrichi deve rispettà e specificazioni di custruzzione elettrica. A selezzione di i cavi deve currisponde à a putenza di l'unità. U layout di u circuitu deve esse prutettu da tubi filettati per evità di mischjà si cù altri circuiti. A cunnessione trà l'unità è u cabinet di distribuzione è u cabinet di cuntrollu deve esse ferma, è i blocchi terminali devenu esse cumpressi per impedisce a generazione di calore causata da un cattivu cuntattu. À u listessu tempu, installate un sistema di messa à terra affidabile cù una resistenza di messa à terra di micca più di 4 Ω per assicurà a sicurezza persunale di l'operatori.

III. Dopu l'accettazione è u funziunamentu è a manutenzione: assicurà un funziunamentu stabile à longu andà

1. Cuntrollu strettu di l'accettazione di l'installazione

Dopu à a fine di l'installazione di l'equipaggiu, u persunale prufessiunale è tecnicu deve esse urganizatu per realizà una accettazione cumpleta. Cuncentratevi nantu à l'ispezione di i ligami chjave cum'è l'effettu di u rinforzu portante, l'installazione di u sistema di riduzione di e vibrazioni, a tenuta di i tubi di scaricu di fumu, a tenuta di i sistemi di carburante è di raffreddamentu, è a cunnessione di i circuiti elettrichi. À u listessu tempu, realizate una prova di funziunamentu di l'unità per verificà u statu di funziunamentu di l'unità, e vibrazioni, l'effettu di scaricu di fumu, a stabilità di l'alimentazione elettrica, ecc., per assicurà chì tutti l'indicatori rispondenu à i requisiti di e specifiche.

2. Garanzia di Funzionamentu è Mantenimentu Regulari

Stabilisce è migliurà u sistema di gestione di l'operazione è di a manutenzione, è realizà ispezioni è manutenzione regulare di l'unità. Cuncentratevi nantu à u cuntrollu di l'invecchiamentu di i dispositivi di riduzione di e vibrazioni, a currusione di i tubi di scaricu di fumu, e perdite di sistemi di carburante è di raffreddamentu, è e prestazioni d'isolamentu di i circuiti elettrichi, è rilevate è trattate prontamente i periculi potenziali. À u listessu tempu, pulite regularmente i detriti in a zona d'installazione per mantene una ventilazione senza impedimenti è furnisce un bonu ambiente per u funziunamentu di l'unità.
L'installazione digruppi elettrogeni dieselÀ u secondu pianu ci hè un prughjettu sistematicu chì deve tene contu di i requisiti di sicurezza, efficienza è ambientali. L'impresa cuntinuerà à fidà si di a so squadra tecnica prufessiunale per furnisce à i clienti servizii cumpleti di prucessu da a pre-pianificazione, a selezzione di l'equipaggiu à a custruzzione è l'installazione, è dopu l'operazione è a manutenzione, assicurendu l'implementazione senza intoppi di ogni prughjettu è u funziunamentu stabile di l'equipaggiu. Sè avete bisogni di prughjettu pertinenti o cunsultazioni tecniche, ùn esitate micca à cuntattà u dipartimentu tecnicu di l'impresa per un supportu prufessiunale.

Data di publicazione: 31 dicembre 2025

SEGUITECI

Per infurmazioni nantu à i prudutti, a cuuperazione di l'agenzia è di l'OEM, è l'assistenza di serviziu, ùn esitate micca à cuntattà ci.

Inviu