Introduzione à e precauzioni di u gruppu elettrogenu diesel in estate.

Una breve introduzione à e precauzioni di u generatore diesel in estate. Spergu chì vi serà utile.

1. Prima di principià, verificate s'ellu ci hè abbastanza acqua di raffreddamentu in u serbatoiu d'acqua. S'ella ùn hè micca sufficiente, aghjunghjite acqua purificata per rimpiazzalla. Perchè u riscaldamentu di l'unità dipende da a circulazione di l'acqua per dissipà u calore.

2. L'estate hè relativamente calda è umida, dunque hè impurtante assicurassi chì ùn affetti micca a ventilazione è u raffreddamentu nurmali di u generatore. Hè impurtante pulisce regularmente a polvera è a sporcizia in i canali di ventilazione è mantene un flussu senza ostaculi; U gruppu generatore diesel ùn deve esse operatu in un ambiente à alta temperatura espostu à u sole, per impedisce chì u corpu di u gruppu generatore si riscaldi troppu rapidamente è pruvuchi guasti.

3. Dopu à 5 ore di funziunamentu cuntinuu di u gruppu generatore, u generatore deve esse spento per una meza ora per ripusassi per un pezzu, perchè u mutore diesel in u gruppu generatore diesel funziona per a cumpressione à alta velocità, è u funziunamentu à longu andà à alta temperatura danneggerà u bloccu cilindri.

4. U gruppu generatore diesel ùn deve esse operatu in un ambiente à alta temperatura espostu à a luce solare per impedisce chì u corpu di u gruppu generatore si riscaldi troppu rapidamente è pruvuchi fallimenti.

5. L'estate hè a stagione di i timpurali frequenti, dunque hè necessariu fà un bon travagliu di prutezzione in situ contr'à i fulmini à u gruppu generatore diesel. Tutti i tipi d'attrezzature meccaniche è i prughjetti in custruzzione devenu fà un bon travagliu di messa à terra di a prutezzione contr'à i fulmini secondu i bisogni, è u dispusitivu di u gruppu generatore deve fà un bon travagliu di zeroing protettivu.

1


Data di publicazione: 12 di maghju 2023

SEGUITECI

Per infurmazioni nantu à i prudutti, a cuuperazione di l'agenzia è di l'OEM, è assistenza di serviziu, ùn esitate micca à cuntattà ci.

Inviu