Introduzione à e precauzioni di u generatore diesel in l'estiu.

Una breve introduzione à e precauzioni di u generatore diesel in l'estiu. Spergu chì vi sarà utile per voi.

1. Prima di principià, verificate se u circondu acqua di rinfrescante in u tank d'acqua hè abbastanza. S'ellu hè insufficiente, aghjunghje l'acqua purificata per rimpiazzà. Perchè u riscaldamentu di l'unità s'appoghja nantu à a circulazione d'acqua per dissipà u calore.

2 L'estiu hè relativamente caldu è umido, cusì hè impurtante di assicurà chì ùn afecta micca a ventilazione normale è u rinfrescante di u generatore. Hè impurtante di pulisce regularmente a polvera è a terra in i duttuli di ventilazione è mantene u flussu senza ostaculu; U set di generatore diesel ùn serà micca operatu in l'ambiente di temperatura alta esposta à u sole, in modu di prevene u corpu di u genatore di riscaldamentu troppu veloce è causà fallimentu.

3. Dopu à 5 ore di operazione cuntinua di u generatore, u generatore deve esse chjusu per una ora per riposà per un pocu tempu, perchè u mutore di diesel in u travagliu diesel per a cumpressione di a alta veloce -Perunamentu -Teperatura dannu u bloccu di u cilindru.

4. U set di generatore diesel ùn serà micca operatu in l'ambiente di a temperatura alta à u sole per impedisce u corpu di u generatore da u riscaldamentu troppu veloce è causà fallimentu

5. L'estiu hè a stagione di tempesta frequenti, cusì hè necessariu fà un bon travagliu di a prutezzione di u fulmine in u situ in u generatore di diesel. Ogni tipu di manghjà meccanicu è prughjetti sottu Custruzione deve fà un bon travagliu in terra di prutezzione per necessaria, è u generatore u dispusitivu di pruraghju cun prubabilmente zeroing.

1


Tempu di Post: Mai-12-2023