U prezzu di i gruppi elettrogeni diesel cuntinueghja à cresce per via di a crescente dumanda di generatori di energia.
Recentemente, per via di a scarsità di carbone in Cina, i prezzi di u carbone anu cuntinuatu à cresce, è u costu di a generazione d'energia in parechje centrale elettriche di distrettu hè aumentatu. I guverni lucali in a pruvincia di Guangdong, a pruvincia di Jiangsu è a regione di u Nordeste anu digià messu in opera una "reduzione di l'elettricità" per l'imprese lucali. A maiò parte di l'imprese è di e fabbriche orientate à a pruduzzione si trovanu di fronte à una situazione di mancanza d'elettricità dispunibile. Dopu chì u guvernu lucale hà messu in opera a pulitica di riduzione di l'elettricità, per compie l'ordine, l'imprese affettate si sò precipitate à cumprà.generatori diesel per furnisce energia per mantene a pruduzzione. U bassu costu di generazione di energia di i generatori diesel permette à e cumpagnie di risparmià significativamente i costi di pruduzzione. Spinti da a dumanda di u mercatu, i gruppi elettrogeni diesel sò scarsi. Inoltre, u prezzu di e parti a monte è di a maiò parte di i materiali per i gruppi elettrogeni aumentanu settimana dopu settimana, ciò chì aumenta digià u costu di i gruppi elettrogeni di più di u 20%. Si stima chì a tendenza à l'aumentu di u prezzu di i gruppi elettrogeni diesel continuerà l'annu prossimu. A maiò parte di e cumpagnie portanu soldi per cumprà generatori diesel, per ottene gruppi elettrogeni in stock.
Attualmente, e vendite di generatori diesel da 100 à 400 kilowatt sò assai bone. Sorprendentemente, i motori diesel cù grande putenza è funziunamentu cuntinuu sò i più populari in u mercatu.
Felicità à l'imprese chì anu acquistatu generatori diesel è anu cuminciatu à pruduce rapidamente. Per u Natale chì vene, l'imprese sò sicure chì ponu compie più ordini di pruduzzione è guadagnà più prufitti cà l'altre imprese chì anu cessatu u travagliu per via di tagli di corrente.
Data di publicazione: 30 settembre 2021