Prublema di carica capacitiva spessu incontratu da u generatore diesel in u centru di dati

Prima di tuttu, ci vole à limità a portata di a discussione per evità di rende la troppu imprecisa. U generatore discussu quì si riferisce à un generatore sincronu AC trifase senza spazzole, in seguitu chjamatu solu "generatore".

Stu tipu di generatore hè custituitu da almenu trè parti principali, chì seranu mintuvate in a seguente discussione:

Generatore principale, divisu in statore principale è rotore principale; U rotore principale furnisce un campu magneticu, è u statore principale genera elettricità per alimentà u caricu; Eccitatore, divisu in statore eccitatore è rotore; U statore eccitatore furnisce un campu magneticu, u rotore genera elettricità, è dopu a rettificazione da un cummutatore rotante, furnisce energia à u rotore principale; U Regulatore Automaticu di Tensione (AVR) rileva a tensione di uscita di u generatore principale, cuntrolla a corrente di a bobina di u statore eccitatore, è ghjunghje à l'ubbiettivu di stabilizà a tensione di uscita di u statore principale.

Descrizzione di u travagliu di stabilizazione di a tensione AVR

L'obiettivu operativu di l'AVR hè di mantene una tensione di uscita di u generatore stabile, comunemente cunnisciuta cum'è "stabilizzatore di tensione".

U so funziunamentu hè di aumentà a corrente di statore di l'eccitatore quandu a tensione di uscita di u generatore hè più bassa di u valore impostu, chì hè equivalente à aumentà a corrente di eccitazione di u rotore principale, pruvucendu chì a tensione di u generatore principale aumenti à u valore impostu; À u cuntrariu, riduce a corrente di eccitazione è permette à a tensione di diminuisce; Se a tensione di uscita di u generatore hè uguale à u valore impostu, l'AVR mantene l'uscita esistente senza aghjustamentu.

Inoltre, secondu a relazione di fase trà a corrente è a tensione, i carichi AC ponu esse classificati in trè categurie:

Carica resistiva, induve a corrente hè in fase cù a tensione applicata; Carica induttiva, a fase di a corrente hè in ritardu rispettu à a tensione; Carica capacitiva, a fase di a corrente hè avanti rispettu à a tensione. Un paragone di e trè caratteristiche di carica ci aiuta à capisce megliu i carichi capacitivi.

Per i carichi resistivi, più grande hè u caricu, più grande hè a corrente d'eccitazione necessaria per u rotore principale (per stabilizà a tensione di uscita di u generatore).

In a discussione successiva, useremu a corrente d'eccitazione necessaria per i carichi resistivi cum'è standard di riferimentu, ciò chì significa chì quelli più grandi sò chjamati più grandi; A chjamemu più chjuca chè ella.

Quandu u caricu di u generatore hè induttivu, u rotore principale richiederà una corrente d'eccitazione più grande per chì u generatore mantenga una tensione di uscita stabile.

Carica capacitiva

Quandu u generatore scontra una carica capacitiva, a corrente d'eccitazione necessaria da u rotore principale hè più chjuca, ciò significa chì a corrente d'eccitazione deve esse ridutta per stabilizà a tensione di uscita di u generatore.

Perchè hè accadutu questu?

Ci vole sempre à ricurdà chì a currente nantu à u caricu capacitivu hè davanti à a tensione, è ste currenti principali (chì scorrenu attraversu u statore principale) genereranu currente indotta nantu à u rotore principale, chì si sovrappone pusitivamente à a currente d'eccitazione, aumentendu u campu magneticu di u rotore principale. Cusì, a currente da l'eccitatore deve esse ridutta per mantene una tensione di uscita stabile di u generatore.

Più grande hè u caricu capacitivu, più chjuca hè a pruduzzione di l'eccitatore; Quandu u caricu capacitivu aumenta finu à un certu puntu, a pruduzzione di l'eccitatore deve esse ridutta à zeru. A pruduzzione di l'eccitatore hè zeru, chì hè u limite di u generatore; À questu puntu, a tensione di pruduzzione di u generatore ùn serà micca autostabile, è questu tipu d'alimentazione ùn hè micca qualificata. Questa limitazione hè ancu cunnisciuta cum'è "limitazione di sottu eccitazione".

U generatore pò accettà solu una capacità di carica limitata; (Benintesa, per un generatore specificatu, ci sò ancu limitazioni nantu à a dimensione di i carichi resistivi o induttivi.)

Sè un prughjettu hè disturbatu da carichi capacitivi, hè pussibule sceglie di utilizà fonti d'alimentazione IT cù una capacità più chjuca per kilowatt, o di utilizà induttori per cumpensazione. Ùn lasciate micca chì u gruppu generatore funziona vicinu à a zona di "limite di sottueccitazione".


Data di publicazione: 07 di settembre di u 2023

SEGUITECI

Per infurmazioni nantu à i prudutti, a cuuperazione di l'agenzia è di l'OEM, è assistenza di serviziu, ùn esitate micca à cuntattà ci.

Inviu